Powered By Blogger

miercuri, 22 decembrie 2010

Rucsacul

      Dupa lungi cautari si studiat review-uri pe youtube si pe diverse forumuri de specialitate, m-am oprit la rucsacul care pare potrivit pentru nevoile mele. Este vorba despre Maxpedition Falcon 2.
      Are 25 de litri si este impartit in 5 compartimente. Este suficient pentru ture de o zi, maxim doua. Am ales acest model in ideea ca il voi folosi la ture cu plecare de la masina sau de la locul de cazare/campare (dupa caz). Va contine doar obiecte strict necesare pentru plimbare si pentru "in caz de doamne-fereste".

Review-uri sunt pe net cu gramada la acest rucsac asa ca nu o sa mai fac si eu unul. Oricum nu l-am folosit inca. Mai am rabdare pana se mai incalzeste vremea. Deocamdata sunt la capitolul achizitionari.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu