Powered By Blogger

miercuri, 22 decembrie 2010

Bottle Holder

Tot de la Maxpedition am si un Bottle Holder aceeasi culoare cu rucsacul. Are 2 compartimente, unul principal pentru recipient de apa de 1 litru, si un buzunar in care tin un mic kit pentru aprins focul(bricheta mica si 4 bucati de vata imbibata cu parafina), cateva plicuri de ceai, cafea, ciocolata, zahar si 6 cuburi de supa instant. Am vazut pe net la altii ca isi pun cu ei cate un plic-doua de cafea sau ciocolata si zahar din considerente de greutate si spatiu(probabil). Eu am ales sa duc mai multe de fiecare. E loc suficient, dupa parerea mea, pentru mai multe si vom fi tot timpul cel putin 2 persoane. Tot in buzunar mai tin si un CRKT M16-14 SF negru cu lama partial zimtata. Pe lateral, in exterior, intr-o husa de tip MOLLE am un Leatherman Wave 1 si cativa plasturi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu