Powered By Blogger

vineri, 10 iunie 2011

Modificare mini-kit supravietuire

Am facut o mica modificare la mini-kitul de supravietuire. Am renuntat la cutia de STR8, optand pentru o cutie mult mai mica, etansa, din plastic.
Continutul cutiei e cam acelasi ca inainte:
- bricheta mini Bic
- lanterna cu led
- mini briceag cu cutit, foarfeca si pila de unghii
- sfoara
- banda adeziva
- vata, spirt
- mini busola
- ac mare de cusut
- lama de ras
- plasturi
 Cateva din celelalte obiecte aflate in cutia mare le-am mutat in alte locuri, iar la cateva am renuntat. Am renuntat la folia de aluminiu pentru ca nu i-am gasit nici o utilitate. Unii ziceau pe net ca e buna pentru fiert apa. Posibil. Mie nu mi se pare o optiune prea viabila sa fac un recipient pentru apa din folie de aluminiu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu