Powered By Blogger

vineri, 10 iunie 2011

First Aid Kit

 Am inceput sa incropesc si un mic kit de prim ajutor care il tin intr-un mic pouch prins pe lateralul rucsacului.


Intr-o cutie similara cu cea in care tin kitul de supravietuie, am pus cateva medicamente care le folosesc in general: aspirina, algocalmin, codamin, ibuprofen, panadol, etc. In punga am pus fase elastice, tifon, plasturi cu rivanol, spirt, strugurel, un mic briceag (chinezesc probabil) si banda adeziva.


Intr-un mic pouch pe care il tin mereu la indemana(la chei, in buzunar, pe exteriorul rucsacului) am vata si spirt(daca bate vantul sau e curent am probleme cu urechile), plasturi si o cutie cu crema chinezeasca mentolata. Crema asta am folosit-o cu succes la ultima iesire. Se pare ca e foarte buna la tinut bazaitoarele departe. In padurea unde am fost, era plin de sclepti(musca-calului) care faceau target practicing cu mine. Dupa ce m-am dat cu putina crema pe fata si pe maini, nu am mai avut probleme.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu