Powered By Blogger

luni, 22 august 2011

Achizitii noi

Dupa o scurta tura prin Germania am avut ocazia sa ma innoiesc cu cateva obiecte. In primul rand am gasit la un pret foarte bun lanterna Maglite XL100. Recenzii bune se gasesc pe youtube. O sa punctez aici doar cele doua minusuri care le-am gasit (si) eu. In primul rand lentila este din plastic, ceea ce ma mira, fiind obisnuit cu alte materiale la lanternele Maglite. In al doilea rand nu are nici o posibilitate de astasare a unui clip sau lanyard. Din nou neobisnuit la Maglite. Dar tinand cont de pretul cu care am luat-o si de cele 5 functii pe care le are consider ca am facut o alegere buna.
  • Normal Mode (Basic On-Off)-Adjustable Brightness with Memory
  • Strobe Mode-Adjustable Strobe Rate with Memory
  • Nite Lite™ Mode-Automatically Dims to a Low Setting
  • Signal Mode-User initiated signal on-off
  • SOS Mode-Signals International Morse Code SOS 
  • Plus: Lockout-Prevents accidental operation


Am achizitionat si primul meu Victorinox. Este modelul Classic cu cutit, pila de unghii, foarfeca, scobitoare, penseta, inel pentru chei.

Am achizitonat din piata de vechituri si un GAK (a.k.a. German Army Knife, a.k.a. West German Bundeswehr Taschenmesser). Aceste briceaguri au fost produse de Victorinox, Mil-Tec, Aitor si I.C.A.R. Exemplarul meu este I.C.A.R.


Am mai luat si un breloc cu lanterna, termometru si busola si un multitool cu lupa, busola, surubelnita, etc.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu