Powered By Blogger

miercuri, 12 ianuarie 2011

EDC

EDC sau ce car cu mine in fiecare zi...
-In primul rand un Leatherman Wave Black in husa de piele. Tot in husa mai tin si 10 plasturi.
-Un portofel Maxpedition Spartan negru (l-as schimba cu unul in foliage green :P) care contine: buletin, permis, talon masina, card, ceva bani, prezervativ si cam atat.
Mai am un portofel Maxpedition Micro in foliage green care era exact ceea ce imi doream de la viata daca incapea buletinul in el. Nu pot sa inteleg de ce au facut buletinul asa mare. Totusi bine ca nu e A4...
-Un telefon Nokia 2730 (cu care am facut poza) intr-o husa de la Maxepdition foliage green.
-Cheia de la masina impreuna cu un Maglite Solitaire si un breloc fisa pentru carucioarele de la magazin, toate atasate la o carabina.
-Cheile de la casa cu o lanterna Foton cu led atasate pe o alta carabina, care nu apar in poza.
-Ceas Fossil Blue Titanium, il am de vreo 4-5 ani (nu apare in poza ca e mai timid de felul lui)
Cam atat car eu cu mine zilnic.


Daca sa intampla sa plec mai departe de casa, mai strecor prin buzunare si un mic pouch negru in care tin un Spyderco Tenacious, un Firesteel mare si banda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu